Hejsan svejsan

Jaa jag vet att det var gaaalet länge sen, eller aa länge sen iallafall jag skrev så jag tänkte uppdatera lite nu för dom som är intresserade. (Vem är det egentligen) Jaja jag har iallafall vart mycket i stallet, eller det känns så men jag längtar dit hela tiden och om det var så att jag inte hade så sjukt mycket och göra i skolan ( en anledning till varför jag inte hunnit blogga) skulle jag nog fan bo där med min prins :D Han var jätte glad och gullig emot mig i igår och i tisdags iallafall och det är alltid roligt, han vet att jag har knäckebröd i min vänsterficka så han knuffar på mig hela tiden Haha^^ Han e världens underbaraste.

Jaa, jag känner mig ganska liten nu faktiskt, Jag har blivit för liten och för lätt för min prins (hästen :P) och få rida honom tror jag min ridlärare tycker för jag får aldrig rida honom längre utan små ponnysar, men det är jätteroligt det också :D. Jaa Nåty är ju då en stor, kraftig häst på 174 cm i mankhöjd och väger typ ett ton och jag är 168 med mina 59 kilo så det är nog det som göra att jag är för "liten" för honom och när jag undra om jag kunde få theo som är en ganska lite häst så gick inte det för "vi måste spara dom större hästarna till dom större tjejerna" sa min ridlärare. Hallå så liten är jag inte tycker jag. Men men jag har inget emot att rida ponny :D Aa och nu ska jag nog inte hoppa chaplin mer utan jissa :D hon är jättefin och även här mycket mindre än chaplnin så jag har fått en mindre häst här också. Nu var det ju så att chaplin är helt skogstokig med mig och bara skuttar runt och jag sitter där som en liten fjäder och studsar och håller på och åka av. Ja det var faktiskt roligt men jag går ju på hoppning för att hoppa, inte stutsa runt med en häst :P en annan gång chaplin, men han är jättefin och hoppa med annars. 

Men gud vad jag snackar om stallet men ni som känner mig så är det faktiskt mitt liv. Ja så ligger det till så nu vet ni lite vad jag gjort om ni orkat läsa allt vill säga. Jag var också med jenny och köpte glitter och kulor till nåty för jag ska pynta hans box på söndag. Jag skulle åkt till hööks för att köpa lite lindor och grimskaft och sånt men det han jag inte då. 

Nä nu vet jag inte vad jag ska göra men jag har inget mer och säga tror jag. Vi ses alla glada och härliga människor. Gud vad jag känner mej posetiv :P men men det är aldrig dåligt.
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0