Jippie

Okej nu är det faktiskt så att julen är snart här för er som inte vet det så. Okej nu har jag fått det sagt, haha. Alltså jag älskar julen så gaaalet mkt med alla belysninar, ljus, julkalender (okej dom är dåliga men men) , lussebullar, glögg, pepparkakor, granar men vart är all SNÖ gott folk ??!!! Okey det är andra veckan i december och snön borde komma snart tycker jag. Ingen snö ingen riktig jul :/

Men men jag är jätteglad just nu för jag har precis, eller aa idag har jag fått veta att jag hat VG i svenska och MVG i Bild :D haha, okej det är så att jag är den sämsta på att rita. Jag kan knappt göra sträckgubbar och då är det illa :S men jag fick MVG som jag är riktigt stolt över. Och nu när det är jul och skolan snart är över kommer jag nog ha lite tid för att blogga också.

Nu ska jag kolla på andra avenyn, Bye bye


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tjaah Jaimies bruur <3

Herman häär alltså , XD har trååk.. det var därför ringde dig förrut ! :P

2008-12-13 @ 22:26:43
URL: http://vanished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0