Julhandla

God morgon, klockan är 10:00 och det är dax och stiga upp^^

Vad händer idag?
Jo, jag ska upp till vällingby med min syster och julhandla det sista.

Vad har hänt dom senaste dagarna?
Jag har varit hos floris och hoppat med honom, han var jätteduktig. Jag har honom hela helgen efter julaftono och då saka vi träna han och jag :D Haha han är faktiskt ganska fin och han är jättegullig så man kanske tar en egen dag framöver. Hoppningen i torsdag gick jättebra, Jag fick jissa och fi kom över alla hinder jättebra och galopera hela banan. Min lärare tyckte det gick lite fort men det var jätteroligt tyckte jag  , Haha.

Nu ska jag gå ner och äta frukost och sen göra mej iordning.

Bye bye alla söta (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0