Julstress

Knäck: Klar
Knäck med mandel: Klar
Måsartkulor: Klar

Lussebullar: på Julafton
Grahamsbröd: på julafton
Vetebröd: på julafton
Potatisgratäng: på julafton

Okej, här är min lista på vad jag gjort och vad som är kvar att göra till julafton, Hela tjocka svenska släkten kommer imorgon hit :P Haha ja det ska bli roligt men det är mycket och göra och mitt uppe i allt har man hästen och man ska duscha och fixa så jag hoppas jag hinner allt detdär i morgon. Annars får gästerna vänta på maten! Haha, släkten kommer med massor av fick, korv, potatisbullar, såser, jansons frestelse, glögg och aa ni vet allt detdär så jag behöver inte fixa allt ^^ Jaa nu ska jag äta kinamat med familjen och pelle. Vi ska ha uppesittarkväll som alltid enligt traditionen med bingolotto och en paradise ask från marabou, Haha. Jag måste bara tillägga att jag red min prins nåty idag, han var lite tjurig och bokade men men jag satt kvar :D

God jul allihopa och ha en jättebra julafton och öppna mycket julklappar.


Kommentarer
Postat av: Amanda

=3

2008-12-26 @ 20:55:30
URL: http://vanished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0