Klar !

Jaha då är man äntligen klar med skolan :D chihoo. Ja så jag har vart ledig sen i torsdags typ. Jag har varit magsjuk i helgen till idag, Inte alls kul, men nu är jag nästan helt frisk. Och med dettta så har man ju gått ner ännu mer, mamma undrar vart jag tar vägen :P Jag kan äta och äta och går inte upp utan ner och om jag missar en middag så går jag ner typ ett kilo :S det är sjukt konstigt men, men. Just nu sitter jag hos pils och väntar på att hon ska äta färdigt och sen ska jag snart hem och äta och kolla på andra avenyn^^

Nu när det är min favorit tid på året ( Jul för er som har missat det ) Så har jag lagt undan mycket pengar för julklappar och jag har faktiskt köpt till mamma, syrran och en till hela familjen.

Jag har varit på Tjej/jul middag hos linnea också med Lisa, amanda och linnea förstos. Det var jätte roligt och jag åt som ett stort troll, det betyder mycket. Haha. Jag och amanda var helt jävla flumm ena sekunden och andra sekunden låg vi på golvet och sova. Haha, Jag tror linneas mamma trodde att vi var lite påvärkade för vi drack glögg med alkohol men så lite kan vi inte bli det på, sen nästa morgon så sa hon att om vi skulle dricka glögg så rekomenderar hon den alkoholfria ^^ Haha. Imorgon så slutar man då skolan, tack och luv. Kl. 11 imorgon börjar Mimmis jullov :D Haha.

Nu ska jag och pernilla ut, Vi hörs.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0