Ojskipojski

God kväll alla glada och pigga och alla trötta och ledsna :P Haha, ja just nu tillhör jag alla trötta. Jag har en vecka på mig att göra klar såååååå mkt i skolan och jah ska egentligen ha pluggat nu men jag kollade på mamma mia med mamii istället och nu är jag helt enkelt för trött för att plugga.

Jaha som ni vet har jag vart i stallet idag, hela 6 timmar var jag där. Jag hjälpte till och pynta hos moonstrike och chanell och aa kollade på när jojo och linnea pynta hos jasmine ;) Sen har jag ju pyntat hos min älskade, underbaraste prins :D (Jaa, om ni träffar honom så kommer ni förstå varför han e den underbaraste) och sen har jag ätit, frysit, lett in hästar från hagen, träffat människor, snackat mkt med linnea, fotat och aa jag kan fortsätta men det är så sjukt mkt jag gjort känns det som så nu e jag helt trött. Okej, Okej det var vell inte så jobbiga saker men det var roliga saker :D Men kära folk, nu e det så att jag glömde (eller tappat :( ) min kamera i stallet så jag har inga bilder på hur det vart. 

Jag satt och tänkte på en sak när jag satt och kollade på min blogg att jag har som överskrift "Ojskipojski" och även på detta inlägg och fråga mig inte varför. Det är helt enkelt ett ord jag använder när det går lite knaz och då använder jag det ofta så att säga :P

Nää nu vet ni vad, jag ska duscha och sen sova så nu får ni klara er själva.

Puss på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0