Söndagspyntining

Nytvättat hår, mjukisbyxor, ett vitt linne och en adidas, ja det är så jag ser ut nu när jag sitter och skriver ett litet inlägg till er :D Haha ja jag skulle egentligen gå in på sl och kolla när bussen går till stallet efter som att jag ska dit och pynta åt prinsen. Jag har äntligen bestämt mig att det blir vit/rött tema med röda kulor och vita snöflingor ;)  Jaa jag tänkte faktiskt tanågra före och efter bilder om jag hittar min kamera och såklart några bilder på prinser så att ni kan få se^^ Ja jag ska ju då träffa många i stallet idag också. Linnea, amanda, johanna, jenny och många fler.  Nä nu måste jag skynda lite för jag ska vara i stallet 11.

Kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0