Ensam mamma

Jaha då sitter jag här framför tv:n och kolla på ensam mamma söker. Jag måste se nina :P haha, ja eftersom att min kusins mamma är bästa kompis med nina så är det lite rolig och se vilken kille man ska träffa nästa födelsekalas ;) hihi ja, det finns inte så mycket mer och säga.  Jag tänkte se Saningens ögonblick sen på kanal5 och se vad det är för pinsamma frågor denna säsong. Om jag nu orkar hålla mig vaken, jag är ganska bra på att somna tidigt förstår ni, hihi. Och i går kväll så tänkte jag att jag skulle ha en lång sovmorgon men jag vaknade kl 7 och kunde inte somna om -.- så jag är jättetrött.
Jag ska inte sova riktigt än men Natti Natti.




                                                                

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahah, du är typ bäst på att somna (A)

2008-11-09 @ 20:57:29
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0