Fixad blogg

God kväll :P

Hiiihih jaa nu har jag försökt och fixa till bloggen. Inte världens roligaset men jag har försökt och lekt lite nu med det här. Jaja det är faktiskt första gången som jag gör om bloggen. Jag kommer göra en makeover till på bloggen men det blir inte först till jul då det blir jultema :D Haha, det är nämligen så att jag älskar julen så jag måste göra lite jul på bloggen då^^ Nu ska jag gå och dricka, hihih, och sen om en halv timme ska jag se på Grey´s anatomy och sen ska jag sova, Jag ska ta bussen 7 imorgon -.- jaja det är bara att gå upp 6 xD

Nathii Nathii alla söötisar där ute <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad fint det blev! :)

Ska också ha jultema sen ;P

2008-11-13 @ 21:00:16
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0