Heej Heej

Hellu allihopa.

Nu ligger jag på det hårda golvet (inte så skönt :P) för att jag har inget annat och göra just nu, Haha. Idag har jag faktiskt shoppat, första gången på länge, Jag och ida åkte till vällingby och efter så åt vi glass. Hihi det är alltid roligt och ha nya kläder i garderoben :D Aa... även fast det bara vart ett lila linne från Ginatrico och en fleece tröja från intersport så är jag nöjd iallafall. Senare ikväll typ 9 ska jag till stallets spökkväll, Jag och linnea ska skrämma små barn ute i skogen, det ska bli roligt ;) Haha aa, som ni kanske märker så är jag på väldigt bra humör idag :D

Nä nu kan jag inte ligga här längre, nu ska jag äta middag. Mamma har gjort någon potatislåda.
Ha det bäst ! Kramelikramizz

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi skrämde ju några iaf ;) Även om det var dom äldre som blev mer rädda :P

2008-11-09 @ 14:01:25
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0