Hemma ifrån mässan

Jaha allihopa då är man hemma igen, Haha det låter som att jag varit borta i veckor^^ Nä jag har varit på gymnasiemässan i älvsjö som ni säkert också var på eller ska på. Jag har plockat säkert 3 kilo broshyrer som jag ska kolla igenom, Haha. Jag hittade ett favoritgymnasium iallafall. Farstas gymnasium för dom har naturvetenskap och profil ridsport :D Haha så det är öppet hus 1 december som jag ska gå på. Sen tycker jag att s:t eriks gymnasium är intressant. Haha nu vart det lite reklam också med mina åsikter. Men nu ska jag äta och sen ska jag till stallet och hoppa.

See you later ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men gud, bara 3? :O jag fick typ 5 kilo papper i händerna. Alla bara drog in mig i "båsarna". Så jag har typ skitmånga olika.. XD haha.

2008-11-22 @ 19:02:41
URL: http://vanished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0