Regningt värre

Hellu.

Jaa som ni kanske vet är det väldigt regnigt ute nu på kvällen, usch. Jag kom precis hem efter att ha varit ute med pernilla till hässelby strand. Jag var helt blöt när jag kom hem och så var det en bil jävel som körde i en stor vattenpöl som skvätte ner hela mig när jag gick på trottoaren. Aja men nu har jag bytt kläder till mjukis :D  Haha 
Spökkvällen var rolig och några började till och med gråta, haha. Jag och Linnea typ snackade strategier för hur vi skulle skrämma dom i typ 1 timme :P 
 
Idag är det fars dag, Grattis pappa. Jag har faktiskt bakat bullar till honom, det vart typ 40 st vaniljbullar som han tyckte var jättegoda så jag antar att jag lyckades  ;)  Imorgon är det måndag och dags för skolan igen så jag måste plugga nu :/ men jag kanske skriver nått senare.

Kramelikramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0