Sex and the City

Heej Heej

Ja nu sitter jag här framför dator samtidigt som jag kollar på Sex and the City på min vänstra sida :P Hahaha
Varför jag inte hann och blogg nått igår var för att jag var i stallet hela kvällen. Jag red Mon ami och det gick jätte bra faktiskt. Sen skötte jag om min prins Nåty också förstås och han var lika sööt som vanligt. Nu har jag gjort klart min svenska debatt också som jag ska redovisa imorgon. Jag ska också till gymnasiemässan med skolan där imorgon. Jag och ida kommer säkert att gå vilse som vanligt ^^ Haha

Nä nu ska jag försöka göra om bloggen lite, den är ju ganska tråkig. Önska mig lycka till ^^

Kramissar till alla :D

Världens bästa

Min prins Nåty <33

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till! ;D

Kolla på designadinblogg.se :)

När kommer du till mässan imorron? Jag kommer vid typ 13.30^^

2008-11-12 @ 19:22:51
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0