Jag är helt hopplös

Okej jag vet jag vet, jag är helt hopplös på att skiva. Jag hinner bara inte och förut tänkte jg lägga upp mycket bilder på bloggen efterom att jag älskar och fota men det är lite svårt om jag inte ens hinner och skriva ett litet inlägg. Jaja nu har jag äntligen tagit mig tid och jag har en typ ganska stor överraskning och berätta.

Nu är det så att jag har gått och blivit häst ägare till det jätte sööta och gulliga stoet Palett :D Hon är så sööt. Okej grejen var såhär att efter att mamma var så nära att köpa floris så bestämmde vi oss för att köpa egen häst och efter typ 2 eller 3 månaders sökning så hittade vi detta lilla gullefjun i Gnesta :D 1 Maj ska vi flytta henne till stockhol och då ska jag ta massor av bilder som jag ska lägga upp. Hahaha jag är så glad :D Men nu är det ju så att man ska sluta tå ridskolan och lämna alla sina vänner där :( Så nu håller jag på och samlar nummer så att jag fortfarande kan hålla kontakten och såklart kommer jag och hälsar på.

Det som gör mest ont i hjärtat med allt dethär är att jag kommer lämna min stilliga prins Nåty ;-( Jag vet att jag kommer hälsa på honom men det kommer absolut inte vara samma sak. Känslomänniska som jag är så kommer jag nog fälla några tårar den 5 maj då det är min sista dag på ridskolan men Jag kommer bära med min underbara minnen för resten av livet. Nåty kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta <3 Sen kommer jag sakna min dressyr och hopplärare som hjälpt mig väldigt långt. Dom har hjäpt mig att utvecklas så otroligt mycket vilket jag är otroligt tacksamm över :) 

Nä nu vart det för sorglit så nu får jag sluta skriva innan tårarna rinner <33333

PS. Jag ska göra om min blogg när jag orkar koppla in min dator ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

:( <3

2009-04-08 @ 10:29:24
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: Sexiga Apan

Du ska få en massa mycket smisk..

Och jag kommer att sakna dig en massa mycket.. :'( <333

2009-04-09 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0