Jäv*a huvudvärk

Ah idag så gick jag hem från skolan pga min huvudvärk och illa mående men nu börjar det bli bättre så jag ska till stallet senare. Jag har inte ätit nått idag heller så jag är lite hungrig men inte alls mycket. Jag mår bara illa när jag tänker på mat just nu. Jaja, när jag ändå hade lite tid för och surfa runt lite på nätet så hittade jag denhär sidan:

gratismode.se
Ja det lockade när man får presentkort på olika affärer efter att man har samlat ihop poäng.
Och det bästa av allt är att allt är gratis. Man behöver bara vara medlem på nån sait eller vara
med i en tävling eller en undersökning eller nått sånt. Ah ni fattar vad jag menar. Så ett tips är och bli medlem.
Och tänk man kan vinna 5 kg marabou :O och dessutom får man poäng av det som man sen
löser in till presentkort, alltså det e super :D

- - - - - ->
 
Klicka :D

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0