Palett

Heej Heej, Idag har jag varut hos Palett i Gnesta och ridit och hon är så fin och sööt och jag längtar redan så gaaalet mycket tillbaka till henne. Men efter denhär dagen så är jag helt slut nu så det vart en litet promenad med hundarna och nu ska jag bara ta det lugnt. Imorgon kommer min morbror och mina två kusiner vilker är jätteroligt för jag har inte träffat dom på jättelänge.

Här är några bilder på mig och palett från idag :D
Det är min mesterfotograf Pappa som fottat :P


I början såg det ut så här vilket det inte ska göra


Men efter ett tag efter lite uppväminig såg det mycket bättre ut ;)


Första galloppfattningen såg ut såhär. (Den var från skrit)


Och sen gallopperade vi ganska mycket :D


Hihii, gallopp i rampljuset :P


Haha ja, så ser det ut när jag rider henne :P Jag har inte ridit henne så mycket än men när hon kommer hem ska vi skapa riktigt fina minnen tilsammans hon och jag :D Men visst är hon sööt ? (a)

Ha det bäst! Kramar Mimmi :)

Kommentarer
Postat av: Sexig Apa

Skiiit fiiin! :D <333

2009-04-13 @ 19:16:44
Postat av: Anneli

Palett är superduper ultra söt! :D

2009-04-14 @ 16:47:47
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Linnea

åååh, vad fina ni är tillsammans! :] <3

2009-04-19 @ 11:46:55
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0