Hejsan svejsan

Jag vet att det var ganska länge sen jag skrev men jag har inte haft så mycket tid. Men nu har jag tid och ja det kan bli ett ganska långt inlägg.

Jag har såklar varit i stallet, 3 dagar i veckan. Max hoppar som han hoppar, kommer över ibland och ibland river allt ^^ Han är så sööt och förra veckan var han lite busig och drog iväg med mig lite hit och dit över ridhuset, hihi. Och veckan innan det hoppa han som en prins men denhär veckan var nog både han och jag trött. Jag har ridit jissa, egri och kim på mina dressyrlektionenr dom senaste veckorna vilket har gått ganska bra, alla dom tre är jättefina. Nåty är så sööt och blir bara mysigare och mysigare för varje vecka. Jag har också jobbat med frida 2 onsdagar nu och det har gått bra och dom säger att jag varit så duktig :P så nu ska jag prata med stallets ägare på tisdag om vilka dagar och hur jag ska jobba typ ;).

Ush va kallt det vart då, och nu e det snö ute igen. Jag som trodde att vi gick till varmare tider men nej nej. Eller jo det är illafall 0 grader nu men jag vill inte ha snö, Nu vill jag ha sommar då man bara tar en kofta och går ut. Grattis pelle som fyllde år igår :D först var vi på kalas hos honom och sen åkte han med oss hem och vi köpte kina mat och satt och kolla på melodifestivalen, Sen kolla vi på motorsågsmasaken, eller ah dom kolla, jag liksom somna ;p Ich som ni vet ni som känner mej, jag som nar alltid när jag ser på film xD

Jag har träffat Sunna en hel del och vi har flummat så gaaalet mycket så jag är helt trött i flera veckor nu känns det som :P

På lovet ska jag till stallet på tisdag och sköta nåty och träffa mina kära änglar Amanda, Linnea och johanna (a) och på torsdag ska jag först rida privatlektion för min hopplärare på eloge tror jag och sen ska jag hoppa på kvällen och sen får jag se om jag ska hoppa på fredag också. Jag vet inte om jag ska jobba nått men det får jag reda på imorgon. Sen vet jag inget mer jag ska göra men jag ska nog försöka komma iväg på bio tror jag.

Haaha jag hade rätt, det vart ett långt inlägg :P Nu ska jag nog designa om bloggen lite för man kan inte ha god jul och gott nytt år kvar nu :P

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ä ju min ängel ! :D <333

2009-02-24 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0