Hemma igen

Nu har jag kommit hem från falun och är typ helt död av utmattning. Jag hade en bra vecka i falun och discot var ganska roligt. Som vanligt så händer alltid något när jag är i falun, Igår åkte floris till en ny ägare ;( det känns tungt men man måste gå vidare men nu vet jag inte vad som kommer hända. Vi pratar om egen häst eller ny medryttarhäst. Det enda jag är säker på är att jag inte vill ha en fjording till. Missförstå mej inte , Floris var jätte underbar och gullig och fin och gosig och duktig på hoppning och lite roligt busig som jag saknar jättemycket ;( men han var inte en helrasig fjording. Han var en blandning av nått annat som gjorde honom till Floris. Det kommer aldrig gå och hitta en sån blandning igen och då vill jag inte ha en fjording, jag vill hellre ha nån annan ras då. Tinker är jag väldigt nyfiken på.

Med tårar i ögonen och sorg i hjärtat säger jag lycka till floris och hoppas du kommer må bra där du är nu <333


Kommentarer
Postat av: Linnea

"/ <33

2009-01-25 @ 11:23:01
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: Amanda

FLORIS ! <3 :'(

Du kan skaffa en tinker med mig tycker jag! xD

2009-01-25 @ 14:28:25
Postat av: Anneli

Svar: Nopp, jag har inte varit på Reals öppna hus. Det har hela tiden krockat med någonting ;) Men det verkar bra :D

2009-02-16 @ 15:50:35
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0