Längtar gaaalet mkt!

Jaa så här är det.
Jag längtar gaaalet mycket till imorgon nu. Ända sen i torsdags så har jag längtat till tisdag och nu är det bara en kväll kvar. Haha ja nu kanske ni undrar varför jag längtar och det är ju för att jag ska få träffa mina änglar i stallet och min prins (a) Efter som att det varit jul och så så har det gått ett tag sens jag såg dom sist. Sen ska jag rida, det är lite speciellt imorgon med ridningen men det kan jag inte berätta nu. Dethär om gymnasium bara snurrar runt, runt och runt där uppe i mitt lilla huvud nu och jag har ingen aning om vilka gymnasium jag ska välja, det börjar dra ihop sig. Atletica är en favorit just nu där man även får rida på schemat.

Nu är det så att min skola är så himmla korkad så att dom har lagt våran falunvecka ( En vecka varje termin åker vi till falun och pluggar med bl.a hkk och slöjd för vi har inte utrustning hemma ) den veckan dom flesta gymnasium har öppet hus så jag kommer missa typ 4 stycket öppethus -.- 5 månader kvar sen kommer jag tack och lov ifrån den skolan. Och det gick inte att pappa skjusar upp mej på tisdagkväll för lärarna, då skulle jag iallafall kunna gå på 2 eller 3 öppethus och missa 1. Men nej nej.

Hoppas ni har börjat bestämma er, ni som går in 9:an alltså :p
Nu ska jag till tandläkaren med min syster.

Bye bye <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

Någon sa att Atletica betygsätter ridingen på ett galet sätt. Tänker du gå nv eller något annat? :)

2009-01-12 @ 16:17:45
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Aha, det har jag inte hört nå¨tt om. Jag ska på öppethus 31 januari så vi får se då. Nv eller Sp, jag har inte bestämt mig än.

2009-01-12 @ 16:40:12
URL: http://allasmimmi.blogg.
Postat av: Linnea

Längtar också till imorgon! :]

2009-01-12 @ 20:57:52
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du bytte ridgrupp. Det är inte sexigt.

Du får byta tillbaka ! <3

2009-01-18 @ 14:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0